Isten kegyelméből 2021.július 26-30. között megrendezésre került a X. jubiláló gyerekhetünk. Nagy örömünkre 34-36 boldog csillogó szempár szegeződött ránk a tábor öt napja alatt.

Az első napon a csodálatos halfogással ismerkedhettek meg a gyerekek. A Biblia szerint  Péterék egész éjszaka semmit sem fogtak és csalódottan tértek vissza a partra, ahol már ott volt Jézus és a sokaság. Jézus beszállt a hajóba és kérte őket, hogy evezzenek beljebb. Mikor a sokaság elment, délidőben arra kérte a tanítványokat, hogy vessék ki a hálót. Rövid időn belül a háló roskadozott a sok hal súlya alatt. A meseterápiának köszönhetően, a gyerekek mind elvarázsolódtak.

A keddi napunk nagyon izgalmas volt, hiszen Miskolcra utaztunk a Herman Ottó Múzeumba, ahol megtekintettük az ásványkiállítást, megnéztük a halakat, cápát, tölgyet. A program legizgalmasabb része az interaktív dínó-kiállítás volt.J  A nap hátralévő részében két játszótéren töltöttük az időt ragyogó napsütésben. Ez a nap sem múlt el bibliai történet és aranymondás tanítás, daltanulás nélkül: a Gadarai megszállott történetét ismerhettük meg. Ebéd után egy kedves szülő jóvoltából elfogyasztottunk egy hűsítő jégrémet és a végén még táncra is perdültünk. Kellemesen elfáradva, élményekkel gazdagon érkeztünk haza.J

A szerdai napon az iskolakertbe tettünk látogatást, ahol megismerkedhettünk a gyógy- és fűszernövényekkel, valamint azok jótékony, gyógyító hatásaival. A diófa árnyékában meghallgattuk az Ötezer ember megvendégelésének a történetét. Délután, amíg a nagyok elvarázsolódtak el a meseterápiával, a legkisebbek kézműveskedtek.

A csütörtöki napra túrát terveztünk, de az eső közbeszólt, ezért játszottunk, mesét írtunk, énekeltünk, táncoltunk. A gyermekeket három korcsoportra osztottuk: az ovisokkal színeztünk, az első – negyedik osztályosokkal papírhajót készítettünk, a nagyokkal tesztet töltöttünk. Mindenki, aki helyesen válaszolt, vagy jól megoldotta a feladatot, csillagot kapott. Ezeket a  tálentumokat pénteken értékes ajándékokra válthatták be a gyerekek.

Elérkezett a tábor utolsó napja, amikor is izgatottan készültünk a gyerekhét lezárására. Csodálatos volt, hogy azok a gyerekek, akik most találkoztak először, rövid időn belül megtanultak két szólamban énekelni. Az éneklés mellett kézlenyomatokat készítettünk, játszottunk. Közben kint az udvaron javában készült a finom ebéd..

Ezúton is szeretnék köszönetet mondani minden kedves adakozónak, és segítőnek, hiszen nélkülük nem valósulhatott volna meg ez a rendezvény. Felemelő érzés volt látni az összefogást és azt, hogy ilyen sok embernek szívügye ez a hét és a gyermeki „munka”.

Isten gazdag áldását kívánom életükre, szeretteik életére!