2019. június 13-án Szilvásváradra kirándult osztályunk. Nagyon vártuk már ezt a napot, mert különböző okok miatt kétszer is módosítanunk kellett az időponton. A kirándulásra néhány szülő is elkísért bennünket. A gyerekek előzetesen kutatómunkát végeztek Szilvásvárad történetéről, nevezetességeiről és a bejárt helyeken-kis idegenvezetőként-ügyesen be is mutatták azokat. Szilvásvárad felé a lipicai ménest csodálhattuk meg a buszból. Az érkezés után erdei kisvasúttal elvonatoztunk a Szalajka-völgybe, majd nem kis erőpróbával felkapaszkodtunk az Istállós-kői ősember barlangba. Pihenésképpen a völgybe visszatérve önfeledt játékba kezdtünk: fociztunk és különböző labdajátékokat játszottunk, valamint kipróbáltuk a közelünkben lévő játszóteret is. A visszafelé vezető úton gyönyörködtünk a Fátyol-vízesésben, megnéztük az Erdei Múzeumot, a pisztrángos tavakat, távolról a Kalapat-hegyi kilátót. A rekkenő melegben jólesett a völgy árnyékot adó hűsítő légköre, a csobogó víz hangja. Visszatérve a völgy bejáratához, egy nagyon közös, finom ebéd után kellemes fáradtsággal és felejthetetlen élményekkel gazdagon indultunk haza.

Köszönjük Fazekas Jánosné szülőnek a kiváló szervező munkát, Szabó Tamás szülőnek pedig az anyagi támogatást, amelyet egy finom ebédre és fagyizásra fordítottunk!